fredag 16 april 2010

Stockholm, Stockholm

Ja, snart bär det av till Stockholm. Om tre kvart närmare bestämt! Där ska jag möta min mor och vi ska ha en riktigt härlig, rolig och skön helg tillsammans. Det blir shopping, shopping, körslaget, god mat och kanske något kulturellt också =) Och ett eller två glas vin..

Det ska bli riktigt roligt! Oturen var bara oss i hasorna igår, när man fick reda på det hemska på Island, och att inga plan skulle lyfta i Sverige. Jag drabbas ju inte då jag åker tåg, men värre är det för mamma som skulle tagit flyget från Visby vid ett idag, fredag. Istället fick hon ta båten imorse vid 7! Och inte vet hon om hon får tillbaka pengarna för flyget, lite surt.. Men men, allt kan ju inte alltid gå som en dans!

Nu är det dags att göra sig i ordning. Jag rapporterar nästa vecka hur vi haft det.

Trevlig helg på er alla!

Tjingeling

2 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Ha det jättekul nu söta Sandra! Hälsa mamma!
Kram från oss

Annie S sa...

Trevlig helg till dej också! Hoppas ni får det riktigt fint!