tisdag 16 augusti 2011

Living dead mum

Alltid lyckas jag stressa upp mig mer än vad jag egentligen behöver! Visst en flytt till en helt ny stad är inte helt bekymmersfritt! Känner mig mer död än levande just nu :p fast vi har nog hunnit med mer än vad jag tror!

Men på lördag går flyttlasset, och då ska även vårat sovrum i nya lägenheten vara färdigtapetserat! Det var skador på två väggar men målaren tyckte att det var lika bra att tapetsera hela rummet. Så imorse fick vi lite snabbt kolla ut tapeter på nätet. Det fick bli vitt med en fond. Som ser ut såhär:



Tror det blir bra, bättre än den tråkiga beiga som va där nu!

Nu måste jag verkligen försöka få den lilla damen i säng!

Ha det bra! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop