onsdag 13 maj 2009

En nykomling

Idag har en liten krabat anlänt till denna jord. Ut ur Johans systers mage kom hon, en liten tjej. Så Johan har ju då idag gått och blivit morbror, och svärmor Annalunda mormor! Tänka sig va ;)

baby

Jag vill bara önska lilltjejen välkommen till världen, och lycka till till din mamma och pappa. Och framför allt Grattis! =)

Jag och Johan har redan varit snabba och inhandlat lite kläder till den lille, Johan lade ett vinnande bud på en hel garderob på Tradera och vann. Och vi hade en himla tur att det blev en flicka, för det mesta av kläderna var i huvudsak mest anpassade till en tjej.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          

Nu ska jag städa! Det är det bästa jag vet………

Tjingeling

4 kommentarer:

Erika-foto-mode-pyssel sa...

Nu har jag fått laptopdekoren och gjort ett inlägg på min blogg om det. Kika gärna in!
Tack så mycket

Erika-foto-mode-pyssel sa...

Nu sitter den där. Kika gärna in på bloggen och titta hur det blev. Jag tycker det blev snyggt iaf = )

Tesstamente sa...

HERREGUD MIN SKAPARE, vad mycket kläder! Ni hade förväntat er åttlingar, eller;-)

Vad ni är goa:-)

Tesstamente sa...

Hjälp, jag glömde ju säga grattis till er alla! Jag kan bara skylla på klädhögen som förblindade mig;-)

Kram!