söndag 2 november 2008

Hej då, fastland!


Idag
åker vi till Gotland. Vi får dock inte tillgång till lägenheten förens om några veckor så sålänge får vi stå ut med att bo hos min mor eller far.
Så lägenhetsbilder dröjer lite. Men jag kommer nog att vara på och riva i flyttkartongerna nu innan, och ta kort på lite inredningsprylar.
Så att det kommer upp lite bilder här på bloggen i alla fall.

Igår var vi nere i Karlshamn och hälsade på Johans farfar. På vägen dit, bara strax utanför Tingsryd, så såg vi något häftigt i en av trädgårdarna vi åkte förbi. De hade en gammal vit Volkswagen "bubbla" stående på gräsmattan ut mot vägen. De hade billyktorna tända, så att den fungerade som trädgårdsbelysning och dekoration! Häftigt men egentligen inte speciellt snyggt, bubblan var ganska sliten. Men roligt att man vågar sticka ut :)
Tre pluppar till dom :)

4 kommentarer:

Marie Reed sa...

This is such a nifty translation tool! I am surprised at how accurate it is:) Yeaaah!!! Now I can read your blog without the guesswork:)

RANA sa...

Välkommen ut i bloggvärlden! Vad söt du är.

Fridens liljor!
Rana

Annie - Annalunda sa...

Du har en utmärkelse hos mig! :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

En sån liten vit bubbla hade jag för många år sedan... Min allra första bil! Jag älskade den!
Kram
Marie