måndag 11 juli 2011

Shopping o vaccinering

Idag har Ellen fått sina fem månaders sprutor, det gick ganska bra ändå trots några tårar. Barnmorskans såpbubblor fick henne ganska snabbt på andra tankar :)

Sen gick vi ner på staden o fyndade lite på sommar-rean :) Ellen fick en klänning jag läänge spanat på, men inte tyckt va värd att lägga dom pengarna på då hon har många andra klänningar. Men nu var det ju rea ;)


Fynd för 75 kr, så himla söt!

Sen fyndade jag ett armband, ett halsband o en topp. Fast toppen har jag tyvärr inget foto på!


Armband 20 kr


Halsband 60 kr

Allt som hittat alltså :) Nu väntar vi på att Johan ska komma hem, så blir det väl lite promenad o planering inför hans lediga dag imorn. Någon liten utflykt blir det nog :) bada o sola förhoppningsvis!

Ha det bra!

1 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Den lilla skönheten klär ju i allt men det var en himla söt klänning. Jag får lite 60-talskänsla ;) halsbandet var ju det jag beundrade... vilket fynd! Kram!!!!