fredag 13 februari 2009

Slutprov och saftlandsresa

Klockan 05.00 imorse ringde min väckarklocka! *suck* Dags att gå upp och göra slutprov. Jag gör det i och för sig hemma på dator så det var ju bara att gå upp direkt från sängen och sätta sig. Varför jag gick upp så tidigt och gjorde provet var för att jag ska iväg klockan 11 och i eftermiddag måste jag ränna lite på stan, hem och packa m.m för att sen hinna med båten klockan 5.


Provtiden var 4 timmar så därför gick jag upp så tidigt för att hinna vara klar till 9. och det blev jag! Hurra! Nu är den här kursen slut. På måndag börjar Småföretagande B, på helfart den här gången så kanske blir det lite mer att göra. Skoj! Nu får vi bara hålla tummarna att jag får bra betyg i A-kursen.

Klockan 5 i eftermiddag ska vi med båten som sagt. Vi ska över till saftlandet för att hälsa på Johan saftlandssläktingar! Svärmor Anna, Patrick och lilla Sarah! Som vi saknat dom! Och självklart också svärfar och hans sambo! Ska bli skönt att komma iväg lite. Miljöombyte skadar aldrig.

Igår var jag och Johan ute och firade våran nyöppnade webbutik. Jag fick ett presentkort på Creperiet i Visby i julklapp och vi tyckte att igår var ett bra tillfälle för att nyttja det. Fira företaget och fira tidig Alla hjärtans dag. I och med att vi är iväg imorn så ville vi fira i förväg när vi var ensamma. Hur mysigt och gott som helst! Mmm, en restaurang att rekommendera! Kika på deras hemsida här.

Sen har vi gjort många fler produkter till webbutiken förstås. Här nedanför ser ni några.
Ni får ursäkta att vissa bilder ligger konstigt men jag får inte ordning på det. Bilder brukar leva sitt egna lilla liv i mina inlägg av någon konstig anledning! Någon som vet vad det är för fel?












"Beer Tee" design by Johan































"Tattoo Dad Baby Body" design by Sandy & Johan (finns även en body med hjärta på som står mamma i)














Önskar alla en trevlig helg och en Glad alla hjärtans dag imorgon om jag inte hinner göra något inlägg under helgen!
Tjingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello cool cats!

Nu har vi på Daisy dapper fått in en härlig blandning av nya
söta toppar och klänningar som lyser upp i det dystra vintermörkret.

Något som kanske passar till festen eller varför inte till vardags?

Passa på att köpa något till dig själv eller till någon du tycker om,
kanske till alla hjärtans dag?

Nu i februari månad är det kanonerbjudande och du får även med en
överraskning i din leverans. Missa inte det!

Gå in och kika om du hittar något www.daisydapper.com


Varma hälsningar

Matilda

Daisy dapper - clothes and stuff

Anonym sa...

vilka fina barnkläder. bodyn med man/dad tatueringen är ju outstanding.

jag gillar oxå retro, bla följande grejer:
http://clk.tradedoubler.com/click?p=18322&a=1613772&g=223551&url=http://www.bluebox.se/search.asp?page=1&countrs=12&size=12&method=search&alt=&sokfalt=Taintor&visa=

/nina
http://torrbollen.blogg.se

Anonym sa...

nehej det gick inte att länka så. sök på taintor på sidan

Anonym sa...

Verkligen jättefina grejer, Sandy!!

Katti sa...

Tack. VIlken cool blogg. :) Använder du själv Mary Kay?
Kram Katti