söndag 14 december 2008

Back to school


Ja, nu har jag bestämt mig. Det blir skolbänken för mig i januari! Jag har precis tackat Ja till Digital bildbehandling på Jönköpings universitet, alltså på distans. Sedan ska jag läsa Småföretagande A, Marknadsföring och troligtvis någon annan kurs med på Komvux här på Gotland. Det är bara fristående kurser så jag beräknar att vara klar till sommaren. Lagom så att man kan sommarjobba och få in både pengar och "en fot" någonstans så att man kanske kan få fortsatt jobb. Det är min kortsiktiga plan.

Sedan har jag och Johan börjat planera, fundera och fantisera om vår drömbutik. Vi har ett namn och en alternativ logga. Man vill ha allt nu med en gång, men tyvärr funkar det inte så. Kunskap först, sedan kan man skrida till verket! =)

Ikväll/natt kommer Anna och Sarah äntligen hit! På obestämd framtid =) hehe, ingen bestämd dag när dom åker hem igen men runt onsdag eller torsdag tror jag att dom sa. Jättekul!

Nu är det söndagsmiddag hemma hos mamma och Tomas.
Måste kila!
Hejs

0 kommentarer: