fredag 5 december 2008

Äntligen!

Nu har vi äntligen flyttat in i nya lägenheten! Och till och med börjat komma något sånär på plats. Visst är det lite småsaker här och var som man inte riktigt vet vart man ska göra av, men så är det väl alltid innan man riktigt bott in sig antar jag. Så på bilderna nedan så kan det se stökigt ut men det beror alltså på brist på plats eller att vi bearbetar det faktum att vissa saker måste slängas. Men det tar ibland tid att ta farväl =)

Här är vårat kök, som ni ser står det lite

prylar på golvet. Försvinner snart förhoppningsvis.

Matplats

TV-rum/vardagsrum

Pinup-tavlor från HM Berg i Tingsryd


Marilyn-tavla som också hänger i TV-rummet

(syns inte på bilden)

Hallen, är våran "retrohörna".

Tyvärr gör sig inte bilden rättvis,

det måste ses i verkligheten!



Vår superfina byrå som vi fått av svärmor/mamma Anna


Min älskade dockvagn! (Med LP-skivor i)



Hallfönstret

Pallen i hallen, som Johan och jag har målat


Playingcards!


Klockan som hänger över öppnaspisen i hallen

Tändsticksask


Vi fick en tvättkorg i inflyttningspresent

av mamma och Tomas

Fick även denna fina tidning av mamma och Tomas,

som de inhandlat i en butik i Uppsala

Mmm, Luxus kaffe


Ännu mera kaffe


Köksklocka med inbyggd äggklocka

som vi fick av min syster

Denise i inflyttningspresent


Min väckarklocka, köpt på Coop Forum faktiskt


Johans väckarklocka, även den köpt på Coop Forum

Johans häftiga Kult-bok

Nu har ni fått en liten uppdatering på vad som händer i våran nya lya. Men vi har inte fått internet dit ännu så därför kan det dröja ett tag tills nya inlägg kommer upp. Jag ska försöka att titta införbi min mamma, där jag sitter nu, och skriva lite då och då i alla fall. Hoppas ni har det bra i kylan!

Hejs

3 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Goaste Sandra så jag längtar efter er! Så jättefint ni har fått det...jag kommer snart och det ska bli jättekul att se allt läckert ni fixat...och träffa er förstås!

Kram svärmor/mamma

Annie - Annalunda sa...

Ps: Du är MINST lika vacker som
Dita von Teeseacker! Så det så!

Kajsa sa...

Herregud vad fina saker! :)

Måste fråga.. Vad heter typen av bilder som den klockan du har? Där det är en sån 50tals bild och står något. Tex, "Oh god, I´m so bloody blonde sometimes, Amazingly enough I don´t give a shit" Om du förstår vad jag menar för bilder typ? ^^