tisdag 9 december 2008

Tråkigt och deprimerande


Just nu är min tillvaro inte så jätteroligt och uppiggande. Självklart är det roligt med den nya lägenheten men, den blir tråkig om man bara sitter instängd där hela dagarna.

Jag försöker hitta på saker, jag städar och diskar och tvättar som en liten hemmafru men det är inte speciellt givande.

Jag tänkte kanske börja plugga snart, nu i vår. Det blir i och för sig roligt. Jag tänkte att jag skulle läsa Småföretagande så att jag kan starta en liten mysig retrobutik här i Visby. Jag tror att det skulle funka.

Visserligen finns det huuur många inredningsbutiker som helst men ingen som är riktigt retro, rockabilly och kombinerad med kläder, smycken och annat smått och gott, gulligt och puttinuttigt =)

Det skulle jag verkligen vilja. Men sen har man ju så många drömmar. Det gäller bara att se till att dom går i uppfyllelse, för det är det ingen som fixar åt dig hur mycket du än önskar det. Tyvärr.
Något har jag att se framemot till helgen, och det är att förhoppningsvis så kommer Johans mamma Anna och lilla Sarah hit!!! Som jag har saknat dom. Det kommer att bli så roligt. Då hoppas jag på att få bli sysselsatt hela dagarna =)
Imorgon åker jag, syster och mor till Kalmar och Ikea.
So long for now

1 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Goaste gumman nu kommer vi!!!! Och visst ska du ha en sån butik...är det du vill så ska du göra det!!!!


Längtar efter er - kramis svärmor o Sarah