fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar!

Glad och trevlig midsommar på er allihopa! Hoppas att ni har lika fint väder som vi, här på Gotland. Hade det slutat blåsa hade det varit en toppen dag, men man kan väl inte få allt?

pinup

Vi inväntar några vänner så blir det grillning och annat gott att äta ikväll, kanske kubbspel om vi får tag på ett kubb (nej, alla gotlänningar har faktiskt inte ett kubb!). Lite gott att dricka blir det också förstås, men jag sparar mig till imorgon då det är födelsedagskalas för vännen Felicia.

Ha det gott!

Tjingeling

6 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Miljoners triljoners kramar till er! Hoppas att ni har mått bra idag... ;) och i morgon! :)

Pussar från oss

Rosanna sa...

Hej gumman!! Jag vet inte, jag har nog inte fattat själv att det är slut.. Det är så komplicerat allting! Tack, det betyder jättemycket:) Jag har fullt upp hela veckan iaf, så slipper jag tänka på det! Tänker på dig också, när är det det är kubbvm på Gotland förresten? Hade ju varit skitkul!!!=) PUSSPUSS MIN SKUMBANAN!

Tesstamente sa...

Spelar inte ni riddarspelet på Gotland;-)

Vill bara säga att jag har verkligen uppskattat din bloggvänskap och kommer att sakna vårt utbyte.. Du är så speciell, sluta aldrig!

Hjärtevarma, hårda kramar!

Tesstamente sa...

PS. Lägger till dig på min "wall of fame" så att jag inte tappar bort dig!

Annie - Annalunda sa...

Tänker på dig...på er!!!

Pusseduss

Anonym sa...

I have read so many content concerning the blogger lovers but
this paragraph is genuinely a good paragraph, keep it
up.

Feel free to surf to my web-site: panic attack