torsdag 26 november 2009

Julkväll

Jag måste ge mig en liten klapp på axeln för att jag ändå är rätt duktig med att uppdatera bloggen nu. Riktigt nöjd =)

 

Nu är sovrummet färdigrenoverat, blev riktigt mysigt med fondväggen som vi fick hjälp med att tapetsera i helgen som var (Bilder kommer inom kort) Nu återstår det bara lite snygg inredning, ska bytas ut lite gardiner och så. Men det får komma efterhand, blir ju lite andra utgifter nu när det snart är juletider!

På söndag är det ju redan första advent, helt galet vad tiden gått fort. Känns som om sommaren precis började. Men den försvann fort och lika så hösten. Nu får vi väl hoppas på en snöig och mysig vinter istället =)

 

Vi kommer att “smygjula” lite idag på salongen faktiskt, har en julkväll idag då vi har öppet hus för alla gamla och nya kunder. Det ska bli riktigt skoj, vi har sett fram emot och planerat detta i veckor. Så vi har fixat julfika (glögg, julmust, pepparkakor, godis, knäck m.m), massa fina julerbjudanden och extrapriser, julklappstips, tävling och utlottning av bla presentkort, teaterbiljetter, miniplattång m.m. Och har du barn ska du inte känna att du inte kan gå, för vi har ett helt bord med pyssel där de kan sitta medan du handlar och minglar i lugn och ro. Blir du inte lite sugen på att komma? ;) Har ni vägarna förbi Karlshamn tycker jag att ni ska titta in, vi har öppet mellan 16–20. Vi hoppas på att detta kommer att bli succé och dra mycket folk! =)

 

Så nu har jag tipsat om det, och har väl inte så  mycket att tillägga för tillfället faktiskt.. Förutom att Maggis och Whiskey klarade snippningen bra, och de är nu på stadiga fötter igen. Vilket dom inte var första dagen, stackarna. Vinglade runt som två druckna kissar. Men nu är det full rulle igen, och inte en lugn stund för mig och Johan med att säga ajabaja och lyfta upp nervälta krukor. Men det är så det ska va =)

 

Jul

 

Hoppas att vi ses ikväll på Salong Noir!

 

Tjingeling

2 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Ville bara kika in och säga att det var trevligt att träffa er idag! :-)
Kram

Zazzan sa...

Hej hej!
På Bildbutiken jobbar jag. Enda fotoaffären i stan, så den lär du inte missa! ;-)
Ligger på Drottninggatan, nästan längst ner på nummer 88.
Kolla in hemsidan om du inte hittar!
www.bildbutiken.se