lördag 9 maj 2009

Grattis till vinnarna!

Nu är vinnarna av laptopdekoren och muffinsformarna dragna. Många hade rätt, att det var en närbild av ett popcorn stämde alldeles utmärkt! Därför gjorde jag och Johan en lottning bland de som hade rätt svar. Jag skakade om lapparna och Johan var den som drog så han är vittne till att allt gick rätt till =)

Vilka är då vinnarna!!??

Erika, med bloggen shopaholican, vann den fina laptopdekoren!

Och Felicia, med bloggen Mitt liv som steen, vann de söta muffinsformarna!

Stort grattis till er båda och även ett stort tack till alla som var med och tävlade! =)

Erika och Felicia: Skicka eran adress till min mail swifty901@hotmail.com så skickar jag era vinster så fort jag kan!

summerpinup

Nu vill vi ha sommar, och inte regn! Det är dåligt väder här på Gotland idag, hade ju planerat att ligga ute och pressa i solen, men men..man kan inte få allt =)

Tjingeling

Bilden lånad från Flickr.com

6 kommentarer:

Tesstamente sa...

Grattis till vinnarna!!!

Men lite avis är jag över de suveräna vinsterna:-) Kanske nästa gång!

Kram!

Annie - Annalunda sa...

Puss och kram...jag försöker ringa sen!

Sandra tipsar sa...

Tack för en rolig tävling, och stort grattis till vinnarna!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Det har du rätt i, men jag var så säker på att jag gått ner.

Får hoppas på mkt mer ner nästa lördag :D

Ha en underbar söndag!

Erika sa...

Tack för att jag vann. mail finns hos dej nu!

Anna sa...

Grattis till vinnarna! Har en liten tävling hos mig som du kanske kan vara intresserad av!