söndag 9 augusti 2009

Ett dopp i det blå

Äntligen en ledig dag, med sol och värme. Jag och Johan tog en liten sovmorgon och begav oss sedan till stranden. Härligt varmt, lyckades till och med med ett dopp i havet! Det var inte så jättekallt faktiskt, men uppfriskande ändå ;)

beachgirl

Sedan började det tyvärr att mulna på så då gick vi hemåt igen, och tur var det för efter att vi varit hemma ett tag så började regnet ösa ner! Då blev det städardags..så jag har nog rensat bort hälften av hela min garderob idag. Nu känns det ganska glest, men det behövdes. Man använder ändå inte allt, och när man ska rensa så rensar man inte ordentligt, för man tänker alltid “den här kan vara bra att ha i fall att…”. Men det där “i fall att-tillfället” kommer ju aldrig! Så jag rensade även bort sådant som jag var osäker på om jag skulle ha kvar, och nu har jag ju plats för massa nya kläder! Man får se det ifrån den ljusa sidan =)

Något som jag verkligen vill skaffa mig är smycken ifrån CandiedPoison. Satt och tittade på hemsidan igår och det finns massa supersöta örhängen och halsband m.m! Och på CandiedPoisons blogg hittade jag en väldigt smart grej som man kan göra själv, som jag gärna vill tipsa vidare om!

CandiedPoison Smyckesställ av CandiedPoison

Ett snyggt, kreativt och personligt smyckesställ där du kan hänga dina örhängen, gå in på CandiedPoisons blogg och läsa om hur du gör! Hur fiffigt som helst tycker jag..

Nu är det snart sovadags!

Nattinatti

Bilder lånade från:

http://www.thepinupfiles.com/frush.html

http://candiedpoison.blogg.se/

0 kommentarer: