torsdag 13 augusti 2009

Finbesök och ny lägenhet

Just nu ligger bloggombygget lite under vila då vi har långväga finbesök ifrån Småland! =) Johans mamma, Annalunda, och lillasyster Sarah är här och umgås, myser och gör utflykter med oss.

 

Så det kommer nog att bli mer ordning på bloggen i helgen och längre inlägg med mer egna bilder på nya loppisfynd..och presenter ifrån svärmor Annalunda ;)

 

Sedan har vi fått lägenhet nu, i Karlshamn! En lokal hyresvärd ringde mig igår morse, vi ringde sen Johans moster som bor i Karlshamn och hon var där och tittade på lägenheten kl 1. Klockan 3, ungefär, efter att ha fått mms-bilder av moster, så ringde vi upp och sa att vi tar den. Det var snabba ryck! Och det bästa var att jag hade mailat en intresseanmälan till denna hyresvärd, då intresseanmälan på deras hemsida inte fungerade. Hyresvärdens dator hade kraschat med hela hans kölista till lägenheterna, och då fanns vi där i hans mail. Så vi gick före hela kölistan, hur mycket tur kan man ha?! =)

 

Nu är det dags att sussa. Jobb imorgon med, suck… Är helt slut, men har äntligen en ledig lördag i helgen! Tjohoo =)

 

Whiskey

Ett monster bor i min nya “nätväska”.. (Foto Annalunda)

Nattinatti

3 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Vad kul med lägenheten, grattis! :-)

jag alicia sa...

jag vill se bilder på lägenheten..

Annie - Annalunda Ting sa...

Vi sitter nu i soffan och surfar med vår nya råååååååsa dator!!!! Ååååååh vad Whiskaskatten är sööööööt! Saknar er och kissarna redan...skönt att ni kommer snart! Sarah har ätit en massa plommon idag så nu lät det mycket här bredvid! ;)

Kramisar