måndag 31 augusti 2009

Sandy Likes Pearls

Min vän och framtida “chef” på salongen i Karlshamn inspirerade mig när vi var och hälsade på dem förra veckan. Hon har börjat att tillverka sina egna smycken, och ska även kanske börja sälja dem så småningom i salongen. Det såg så kul ut och jag började ju genast att filosofera och planera smycken som jag kan göra, med egen stil och smak. Ja, ni kan ju gissa vad det kan bli för touch på dem ;)

 

Så idag har jag beställt lite grejer, eller..det blev i och för sig en hel del.. så de kommer väl i veckan om man har tur =) Ska bli jätteroligt! Men mindre roligt var att jag precis hittade den bästa sidan för “min stil” som jag vill ha på mina kreationer! Åh, så typiskt när man redan har beställt massa! Nu har jag inte råd med mer sånt den här månaden..får bli om några veckor. Så ni får hålla utkik efter Design ala Sandy Likes Retro här på bloggen, tänkte nog lägga ut lite till försäljning och se om det är något intresse =)

 

audrey 

marilyn

 

 

signatur-sandy

 

 

 

Bilder lånade från:

http://www.flickr.com/photos/carlgrint/269443608/

http://www.flickr.com/photos/agimli/3732074246/

1 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Ska bli spännade att se vad det blir för kreationer. :-)
Vart beställde du material?
Jag har beställt från Pärlerian ( http://www.parlerian.se/index.php ) nån gång, och dom var jag himla nöjd med. Snabb leverans, plus att man fick en liten bonusgrej som överraskning också. Sånt gillas! :-)
Och vad snygg din nya signatur är förresten. :-)