måndag 7 september 2009

Påfyllt i smyckeskrinet

Nu har vi börjat packa ihop lägenheten. Känns som om vi är ute i väldigt god tid, men det är bättre det än att stresspacka senare! Så lite kartonger är klara med alla våra DVD-filmer, gamla CD- och LP-skivor, finglas ifrån vitrinskåp, böcker m.m som man inte använder speciellt ofta. Sen packar vi nog för att vi så gärna vill här ifrån nu, då känns det som om flytten är närmre än vad den är ;)

 

Kissarna Maggis och Whisky har också “hjälpt till” att packa..

 

PackadMaggis

PackadWhiskey

Packade katter, för mycket Whisky kanske??

 

Så i helgen har jag jobbat, och sen har vi hjälpt min mor som även hon har flyttat till lägenhet nu. Jättefint och mysigt blev det, nyrenoverat och allt! Och sen har jag och Johan gjort lite nya smycken som är till försäljning.

 

Raw-Collection-armbandArmband av muttrar

(vid beställning ange hur lång du vill ha länken)

99:- Inkl. frakt

Old-School-Collection-Halsband

Ankare-i-halsband

Långt halsband med stort ankare i livboj

119:- inkl. frakt

Mocka-armband

Armband i mocka med berlocker i silverfärgad metall

Berlocker: 2 st örnar och 2 st klöver

79:- inkl. frakt

Maila din beställning till swifty901@hotmail.com

Betalning kan göras via Payson

 

Jag tror att jag får göra en smyckes-blogg snart, annars blir det alldeles för mycket sådant här ;)

 

Tjingeling!

signatur-sandy

1 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Söta missar och snygga smycken!