tisdag 1 september 2009

Första kreationerna klara..

Tänk vilken tur jag hade att jag fick allt som jag beställde igår, redan idag! Det kallar jag snabb leverans.. Så har suttit och nybörjar-pysslat lite. Man måste ju prova sig fram. Och det blev några enkla, men dock så fina, saker till att börja med:

 

Ankare

Ankar-öronhängen i silverfärgad metall

39:- inkl. frakt

 

Körsbär

Körsbär-öronhängen i silverfärgad metall

39:- inkl. frakt

Peace

Peace-öronhängen i silverfärgad metall

39:- inkl. frakt

P9010135

Armband med sex stycken berlocker i silverfärgad metall (ankare, peace-märke, bikini, körsbär, glasögon, måne)

99:- inkl. frakt (fler bilder på armbandet se längre ner)

EnklaArmband

Två enkla pärlarmband

19:-/st inkl. frakt

Det är vad jag har knåpat ihop idag. Svårt att få ihop mer än så när man bara har gjort en beställning än så länge. Men mer kommer det att bli! Smyckena finns endast i ett exemplar för tillfället så det är först till kvarn som gäller.. Skicka ett mail till swifty901@hotmail.com om du är intresserad!

Armbandet blev jag faktiskt nöjd med, och hade gärna behållit det själv..men men, så kan man ju inte tänka varje gång man gör ett smycke =P Här är lite fler bilder:

armband armband2

armband3

 

Sen har jag två söta fotomodeller här hemma som jag har fotat massor

 

Whiskey

Whiskey4

Gäääsp..

whiskey5

Mosad

whiskey3

Close-up

Whiskey6

Kattihatt

 

Maggis

Maggis

Sova..

Maggis2

..och sova!

Maggis3

Kattihatt nummer 2

 

svansar

Hålla svansen!

OBS! Katterna är ej till salu.. Även om man gärna ibland skulle slippa omkullvälta krukor och vaser, söndertuggade blommor och gardiner =) Bebisar är härliga!

Det blev mycket bilder i det här inlägget, men sen är det ju ändå så att bilder säger mer än tusen ord!

 

Tjingeling

signatur-sandy

 

 

 

2 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Vilka fina grejer du har knåpat ihop! Framförallt örhängena gillade jag. :-)
Men jag har ju töjt mina hål så jag kan inte ha vanliga örhängen längre. :-(
Och helt underbara bilder på dina små pälsklingar. Särskilt kattihattbilderna och svanshållaren. Man blir allt lite sugen på att skaffa kattunge när man ser såna här mysiga bilder. :-)

Annie - Annalunda sa...

Vilka ljuvliga underbara kissekattbilder! Ska visa dem för Sarah!!

Saknar er!

Kramisar