tisdag 31 mars 2009

Nytt i våran butik

Det kommer hela tiden upp nya kläder i våran butik, Tracy Heart. Johan sitter rätt ofta och designar snygga och roliga saker. Jag är tyvärr lite sämre på det. Det är mycket vitt som vi kör nu, eftersom våren och sommaren är på väg, förhoppningsvis. Här är lite nytt från oss:

ankare

Anchor Girlie Tee – 279 kronor

tracyheart

Tracy Heart Girlie Tee – 199 kronor

newintown

Baby Blanket with Hood (80x80 cm) – 299 kronor

Denna babyfilt tycker jag är väldigt praktisk. Du sveper in det lilla knytet i filten och sätter på henne/honom den lilla huvan som är fastsydd på insidan av filten så krabaten slipper frysa om knoppen. Kanon!

vinylrules

Vinyl Rules Baby Tee – 239 kronor

sketch

Sketch Men’s Tee – 209 kronor

ctazyrider

Crazy Rider Men’s Tee – 299 kronor

Det kommer dagligen upp nya varor och produkter så håll gärna utkik i butiken efter just det du vill ha. Eller ännu bättre, skicka oss ett mail och berätta vad du vill ha på din t-shirt, hood eller baby body m.m så kan vi säkert fixa det! tracyheart@live.se

TracyHeartBanner

Tjingeling

7 kommentarer:

Lilly Lee sa...

hej =P Ja jag vet inte vad jag ska ha för frisyr exakt, men det blir nog nåt enkelt lockigt med då rosen i sidan! Ska få frissan att fatta vad victory rolls är bara så ska det nog ordna sig ;-)

Tesstamente sa...

Ni är SÅÅ talangfulla!

Vilken super-engelska du pratar.. imponerande:-)

Tesstamente sa...

Nej, nej- jag tycker verkligen det!! Superbra, Sandy!!

Tesstamente sa...

Ja och jag har svarat! har du inte fått det??

Daniel sa...

Jisses s+å tjusiga, e helt såld!

purplerain sa...

Härlig blogg,kikade in och kommer tillbaka.

Anonym sa...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]transplant hair[/url]