tisdag 28 april 2009

Annalunda Ting – svärmors butik

Kära svärmor har ju öppnat en egen webbutik, Annalunda Ting, och till min förtjusning så har hon en retroavdelning där hon kommer att ha massa skoj även för min och kanske också eran smak? Annars så har butiken mest en shabby chic, vintage och antik stil, och det är ju absolut inte fy skam det heller! Hon är precis i starten, men har gjort ett megajobb hittills. Butiken är mer än bra nu, men jag vet att hon kommer att lyckas och göra den bättre än bäst!

AnnalundaTing

Dom här godingarna kan du hitta hos Annalunda Ting på retroavdelningen:

kakburk

kaffeburk

Kakburkar, stapelbara 250:-                     Kaffeburk med hjärtan 100:-

cocktailgafflar

 Löfbergslilaburk

Cocktailgafflar 120:-                                          Löfbergs Lila-burk 145:-

Det finns såklart mycket, mycket mer roligt och snyggt i hennes butik än detta. Men jag personligen tycker att dessa är några av hennes guldkorn. Men smaken är som baken, delad..så kika in där och avgör själv! =)

Nu ska det sovas. Imorgon har vi öppet till klockan 9 på kvällen i Teliabutiken, så det blir en lång dag.. (Fast jag har turen att jag inte börjar förens vid två ;) hihi)

 Tjingeling och Nattinatti

3 kommentarer:

Rosanna sa...

Hej gomman!! Ja det verkar så, kanske får börja lite smått nu redan i maj så det är verkligen jätteskönt :D Har du läst om vad somhänt med min lilla misse??:(

Ida sa...

Halloj!
Jah, blev kär i klänningen så fort jag såg den..199:- från gina. Sen skorna är från kappahl (199:-) Butiken jag jobbar i säljer bara barnskor (vilket min plånbok gillar mer än mig) =)

kul med retroprylar..ska in på sidan & kika lite jag å, fast man har inte råd med nå mer shopping nu (även om jag vill shoppa) =)

elvirasofia sa...

hej! jag undrar över den rara kaffeburken med rutmönster rött lock å hjärtan. vet du någor om den? jag har 3st och älskar dom!! men vet inte alls vart dom kommer ifrån el när dom är gjorda...

Gillar din blogg!! ha de gott