torsdag 9 april 2009

Gladelig Pösk

Glad påsk på er alla! Och nej, jag har inte stavat fel..min humor såhär efter en lång arbetsdag är bara helt enkelt inte på topp ;)

När jag kom hem ifrån jobbet hade Johan varit på Toggas (en toppen loppmarknad i utkanten av Visby) och köpt en fin gammal radio! Och sedan hade våra t-shirtar kommit som vi beställt ifrån vår egen webbshop Tracy Heart. De trycks nämligen i Tyskland. Jättesnygga, jättesköna och toppenkvalitet (för att göra lite smygreklam).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min t-shirt, Anchor Girlie Tee 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Johans t-shirt, Born Bad Men’s Tee

När man precis bestämt sig för att låta bli att äta godis så får man först en fin skål full med godis i påskpresent av mamma igår, och idag fick jag ett bauta påskägg, också fullt med godis, av chefen! Herregud, jag kommer ju gå upp i vikt istället för ner =P Inte bra..

Imorgon åker vi till fastlandet och Småland för att hälsa på Johans föräldrar. Båten går tidigt på morgonen, 07.20. Men det ska bli jätteskönt att komma iväg ett tag! =) Även om Gotland är väldigt fint nu när det blir soligt och grönare.

Nästa veckas stora händelse är att vi får en kissekatt! Som vi ska “låna” och ta hand om ett tag =)

happyeaster

Bild lånad från:  http://media.photobucket.com/image/pinup%20happy%20easter/aintpurrfect/happy-easter.jpg

Tjingeling

9 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Jag brukar svara i min egen blogg, men jag skriver här med för säkerhets skull! :-)
Om allt går enligt planerna ska påskafton tillbringas på Ikea. Väldigt stategiskt tänkt då jag tar för givet att det kommer vara lite folk där då, för visst har väl folk bättre saker för sig på påskafton?
Vem är din gamla klasskompis då? Kanske nån jag känner ju! :-)

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Jag har kört med viktväktarna i några månader men slutade där nu i april. tänkte dock köra deras system men inte gå dit o betala massor av pengar.. hoppas jag har motivationen att fullfölja det. annars har ajg en sambo som gärna vill ut o röra på sig så motion ska jag väl få. Behöver börja träna igen.. hur gör du? går du efter någon speciell metod?

Daniel sa...

Borde köpa en nätt liten blus!

Cel'Dara sa...

Är det Salong Lilo som du menar?
I så fall vet jag faktiskt vilka båda dom tjejerna är. :-)
Vad kul om ni flyttar hit, det behövs lite mer rockabilly-folk här i stan faktiskt! :-)

Cel'Dara sa...

Aha! Nej, Noir har jag faktiskt inte spanat in. Inte ofta jag är där i krokarna längre nu när jag har flyttat.
Om du menar Rockabilly-folk så finns det i princip inga här i Karlshamn. Sorgligt men sant. :-(

Ida sa...

Sv: Har fått heltidsjobb på en butik som ska öppna i gävle. Är nere i sthlm för att lära mig mer om skorna & allt därtill nu=) www.vincentshoestore.se

Har enbart haft extrajobb sen studenten -05, så känns underbart att äntligen ha fått ett jobb=)

Daisy dapper sa...

Daisy dapper öppnar en butik på Södermalm i Stockholm Lördagen den 25, april på Katarina Bangata 33. Ni är hjärtligt välkomna på invigning för att fira med oss.
Vi har öppet från kl. 10.00-18.00 på invigningsdagen. Ta gärna med dig någon vän så ses vi där.

Mycket välkomna!

Hälsningar
Daisy dapper - clothes and stuff

Alice sa...

Snygga shirts...men jag har ögonen på den radion! Underbar!

Tesstamente sa...

Härliga grejer.. som vanligt!! Och härligt med en kille med smak;-)