lördag 10 januari 2009

Connection

Äntligen har vi internet i lägenheten! Så nu kommer jag förhoppningsvis vara mer aktiv här på bloggen. Och på min nya hemsida som Johan överraskade mig med att köpa =D http://www.sandysretro.se/

Sidan är inte riktigt igång ännu men det kommer. På måndag börjar jag plugga också men jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket jag hinner!
Skicka gärna förslag på retroprylar, designers eller liknande som ni kanske vill veta mer om så skriver jag om detta i "Retrohistoria" här på bloggen.


Mammas gamla "keramikburk" som Denise nu har tagit över. Lite avundsjuk måste jag erkänna! Väldigt väldigt söt av märket Gabriel keramik. Ska tydligen vara något fint hade mamma hört för ett tag sen. Det måste kollas upp.

2 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Vad roligt att ni fått internet!!! Jag skulle vilja ha lite Johanhjälp! ;) Jättesöt burk Sandra...även i min smak!! :)

Sarah saaaaaaaaaaaaaaaaaaaknaj Sanda och Johan...

Spännande med skolan... jag avundas dig!!!!!

Kramis "svärmor"

Zizzi sa...

Kul att du "kommit igång" igen! Har saknat dina inlägg!
Kram cissi