onsdag 14 januari 2009

Kupan-fynd


Jag tog en liten, väldigt liten, promenad och mötte Johan på jobbet när han slutade idag (hans jobb bor ungefär 200 m från oss). Sedan gick vi tillsammans till Kupan för att lämna lite gamla saker vi inte ville ha kvar. Och gick självklart in för att köpa nya saker. Kastar man ut måste man också fylla på, inkomster och utgifter hehe =)


Jag tänkte hitta lite tävlingspriser, och det gjorde jag! Så tävlingen kommer nog upp snart, så håll utkik. Tänkte att om man ändå ska tävla ut saker kan man ju faktiskt köpa dem på ett ställe där pengarna går till välgörande ändamål. När det dessutom är retrointresse jag har, och en retroblogg, så vad passar då bättre?


Och sen fyndade jag ju själv också såklart! Två underbara förkläden, kunde inte bestämma mig för bara ett fastän de är av samma tyg och mönster. En är praktisk och en är mest söt.


Det mer praktiska förklädet, som är heltäckande så man verkligen inte spiller på sig =)


Det mindre praktiska förklädet som bara är som en kjol, men ack så söt! Och skrynklig, måste strykas...



1 kommentarer:

Zizzi sa...

Läste att du håller på att läsa din första självbiografi. Får jag komma med några tips? "Jag själv" av Lauren Bacall (en av de bästa jag läst!) "Ava" av Ava Gardner, "Jag och Elvis" av Priscilla Presley" och "Mitt liv" av Ingrid Bergman. Jättebra och samtliga av dessa böcker har jag köpt på antikvariat.
Kram cissi