tisdag 17 februari 2009

Färgglad vårkampanj

Äntligen är våren här! Hm, inte riktigt men, snart får man i alla fall hoppas att snön och kylan försvinner! Men medan ni väntar kan ni passa på att beställa snygga och färgglada vårkläder av oss på Tracy Heart. Vi har just nu en vårkampanj, där du får 15% rabatt om du beställer en produkt med ett tryck som har minst en färg i sig, som inte är svart, vitt eller grått!

 släppinvåren

Du skriver bara in koden VINTERADJÖ när du handlar så dras det av 15% på priset. Kanon va? Passa på nu! Erbjudandet gäller t.o.m den 1/3-09. Klicka här för att komma till butiken.

Här är några tips på varor som är vårkampanj på

Nog med reklam.

Vi hade ju en minisemester i helgen och var i Småland. Jättemysigt! Men tråkigt att åka därifrån, tiden gick så snabbt! Men vi hann med besök på Kupan, Lions och Börjes förstås! Och vi fyndade en del och sen har vi fått en massa presenter som jag måste fota och lägga upp. Senare.

Jag måste ta och städa lite här hemma nu. Tråkigt men sant.

Vi hörs!

Tjingeling

3 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Hej! Du frågade om jag också håller på med uppsättningar och liknande och svaret blir väl, nja. Det är mest på mig själv jag gör det och det är ju rätt svårt då. Men är det nåt speciellt tillfälle så brukar jag få till något. Dock inte lika fint som det du visar bilder på. =)

Katti sa...

Jag började i mitten av augusti. Det bästa jag nånsin gjort. :) Trevlig webshop. :) Fint ni har det hemma hos er också. Love the 50´s. Nu har det dock inte blivit mycket med det på sista tiden. Mycket jobb, jobb, jobb... Har ju för tillfället två jobb men jag vill inte jobba med det jag gjort innan längre utan arbeta heltid med Mary Kay. Det går framåt. Snabbt också. Spännande! :)
Ha det bra. Kram från Katti

Annie - Annalunda sa...

Sötaste vännen min!

Såååååååååå mysigt att ha er här..... såååååååååå trist när ni åkte. Hoppas resan gick bra... en viss liten dam var ganska olycklig sen efter ni åkt.... "Ååååååå vad jag saaaaaknaj....."

Kramisar

Towis ringde alldeles lyrisk över presenten hon fått av er på posten! :)