måndag 2 februari 2009

Ny webshop, Daisydapper.com

Fick en kommentar av Daisy Dapper (klicka och du kommer till bloggen), om att de har öppnat sin webshop. Gick in och kikade och hittade många fina och söta saker som föll mig i smaken!


Ville då passa på att tipsa om detta med ett inlägg.

Dom har väldigt snygga klänningar! Och godis i söta förpackningar, retro-kort, köksprylar, accesoarer, en av mina favoriter PinupBalms m.m
Där kommer jag nog att handla så ofta jag kan!

Gå in och kika du också, klicka här
Ps. Ett litet hurra för mina uppnådda 1000 unika besökare, tack för att ni tittar in! =)

Bild: Glasunderlägg från daisydapper.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för ditt fina inlägg om daisy dapper och perfekt länk. Har du lust att maila oss på daisydapper@hotmail.com så vi kan få din mailadress. Så vi kan kontakta dig!

Hälsningar
Matilda
Daisy dapper

Anonym sa...

Mail är skickat till din e-postadress.

Hälsningar
Daisy dapper