måndag 9 februari 2009

Smultronställe på aftonbladet.se

Ett av mina smultronställen Kutens Bensin på Fårö, Gotland, blev idag uppmärksammad på aftonbladet.se. De säger att Kutens är lika mycket ett måste att se som självaste ringmuren i Visby. Och det kan jag hålla med om!


Läs artikeln här


Utanför Kutens finns det en del bilvrak. En av dem har tillhört James Dean! Som också är kuten själv, Thomas Lindholm, absoluta idol.
Besök Kutens Bensins sköna hemsida, där hittar du fler pressklipp där de är omtalade och annat smått och gott! Att titta på bilderna och layouten är godis bara det!

3 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Det får jag ju inte säga... :) och jag vet inte när ni kommer att få det... men glada blir ni...speciellt DU! Vet du om Johan har kollat på mina bilder?

Kram (Sarah sjuk - vi är hemma idag)

Anonym sa...

Näää. Var på Gotland för första gången förra sommaren. Missade detta guldställe. Buhu!

Backsvalan sa...

Senaste numret av tidningen Riksettan har ett stort reportage om Thomas på Kuten