torsdag 5 februari 2009

Kärleksförklaring i tidningen

Johan hade en överraskning till mig idag. Imorse hämtade han tidningen och la in den till mig på sängen som vanligt innan han går iväg till jobbet. Men han hade slagit upp en speciell sida och ville absolut att jag skulle ta upp och läsa tidiningen med en gång trots att jag mumlade och frustade att jag var för trött för att läsa tidning.


Men till slut tog jag upp den ändå och då vaknade jag till =)

Det här var vad jag fick se:



Johan jobbar ju som annonsproducent på Gotlands Media och har gjort denna annons och lyckats klämma in en söt kärleksförklaring samtidigt =)


Tusen tack älskling!

3 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Åååååh... så gullig han är min goe son! ...och påhittig! :)

Puss o kram till er båda!

Mitt liv som steen sa...

Jag såg de i morse också jätte gulligt. Du har tur du som har Johan:) Och så klämde han ju in mig på ett litet hörn också:D

Zizzi sa...

Vad gulligt! Det måste va en av de bättre sätten att vakna på.
Kram